#10 | Raiffeisen Bank Aval  #11 | Raiffeisen Bank Aval
New MyRaif convenient application
Download Download
  • For private customers
  • For businesses
  • Premium
  • Corporate clients

Become a partner of the bank

Recomend us to your clients or partners, and get up to 800 UAH for your recomendation!

 #2 | Raiffeisen Bank Aval
 #3 | Raiffeisen Bank Aval

Advantages for the Bank’s partners

 #4 | Raiffeisen Bank Aval

It's convenient

 #5 | Raiffeisen Bank Aval

It does not take much time

 #6 | Raiffeisen Bank Aval

Additional income opportunity

Who is the Bank’s partner?

 #7 | Raiffeisen Bank Aval
 #8 | Raiffeisen Bank Aval

- Notary or attorney

- Individual entrepreneur

- Legal entity

- Private individual

A partner gets a reward from the Bank, if the recommended client/contractor has used the Bank’s service.

Reward

The reward is paid to the Partner, if the Prospective Customer (legal entity or private individual):

- opens an Account in any of the service packages: Business Start, Business Classic, Business Comfort, Business Elite +, Business Direct, BenefIT.  

- pays the monthly fee for the use of the services package, in which the Account is served, or makes at least one Account transaction.


More details on the payment of the Reward and the key requirements are available in the Public Promise of Reward and Personal Data Processing Conditions

800 UAH

If the Potential Client is a legal entity (regardless of the number of applications for clients to legal entities).

400 UAH

If the Potential Client is an entrepreneur, the number of Applications from the Partner (by clients entrepreneurs) with the status “Payable” or “Paid” in the current calendar year is less than 5.

500 UAH

If the Potential Client is an entrepreneur, the number of Applications from the Partner (by clients entrepreneurs) with the status “Payable” or “Paid” in the current calendar year is greater than 5 and less than 9 inclusive.

600 UAH

If the Potential Client is an entrepreneur, the number of Applications from the Partner (by clients entrepreneurs) with the status “Payable” or “Paid” in the current calendar year is greater than 9.

!!! The application is considered sent to the Bank and receives the status "In Work" if you received the ID number of this application in the pop-up window immediately after sending the application.


The register of applications

apply


Useful information

Де мені потрібно зареєструватись, щоб доєднатись до партнерської програми Райфу?

Все дуже просто: вам потрібно лише заповнити онлайн-заявку із вашою рекомендацією потенційного клієнта на сторінці партнерської програми на сайті Райфу (Головна/Бізнесу/Клуб "Мій бізнес"/Партнерська програма "Рекомендуйте Райф бізнес-клієнтам") Зверніть увагу, що не можуть збігатись контактні дані ваші, як партнера і клієнта.

Я бухгалтер / юрист, в мої обов`язки входить реєстрація ЮО / ФОП та відкриття рахунків у банку. Чи можу я заповнити онлайн-заявку на сайті із рекомендацією?

Так, ми будемо раді вітати вас як партнера Райфу та винагороджувати за нашу плідну співпрацю

Якщо я маю зареєстровану підприємницьку діяльність чи маю рахунок клієнта-фізичної особи у Райфі, то як мені було б економічно вигідно з вами співпрацювати?

Насамперед, зверніть увагу, що Райффайзен Банк виступає податковим агентом щодо утримання податків з доходів фізичних осіб по дохідним операціям в банку (18% - прибутковий, 1,5% - військовий збір). Таким чином, на ваш рахунок фізичної особи (поточний або поточний картковий) буде нарахована сума винагороди вже після утримання 19,5%.

Щодо винагороди на поточний рахунок ФОП, то оподаткування з одержаних доходів є відповідальністю самого підприємця.

Отже, сума зарахування винагороди здійснюється в розмірах згідно Публічної обіцянки винагороди.

Важливо: винагорода за рекомендації зараховується виключно на рахунки в Райффайзен Банку.

Чи можу я з телефону відправити онлайн-заявку? 

Так, для вашої зручності у сайту є мобільна версія 

Як я можу дізнатись, що заявка успішно створена ?

Якщо всі поля онлайн-заявки були вами коректно заповнені, то після надсилання висвітиться спливаюче вікно із ID номером заявки 

Де я можу побачити статус відправленої заявки?

Ви можете звернутися до вашого менеджера зі сторони банку або завантажити файл "Реєстр направлених заявок" на сторінці партнерської програми https://raiffeisen.ua/biznesu/klub-moj-biznes/staty-partnerom-banku

Чи можна відправляти заявку в день відкриття рахунку клієнтом?

Так, можна.

Наприклад, зранку ви надіслали заявку і того ж дня потенційному клієнту зателефонує колл центр та підбере зручне відділення і час зустрічі з ним

Якщо у мене немає рахунку в Райфі, я можу заповнити онлайн-заявку із рекомендацією на сайті банку?

Одна з обов'язкових умов участі у партнерській програмі - бути клієнтом Райфу і мати відкритий діючий рахунок.

Якщо у вас немає жодного рахунку у Райфі, то найшвидший спосіб це виправити – відкрити картковий рахунок приватної особи через зазстосунок «My Raif» та скористатись інформацією в додатку щодо реквізитів (IBAN) для заповнення онлайн-заявки із рекомендацією. Відкрити картку в My Raif - https://raiffeisen.ua/my-raif-zavantagyty

Також, для ФОП є зручний і швидкий спосіб відкрити рахунок онлайн на сайті Райфу за допомогою «Дія. Підпис» та отримати реквізити бізнес-рахунку для заповнення онлайн-заявки із рекомендацією. Відкрити рахунок для ФОП можна за посиланням - https://raiffeisen.ua/biznesu/schet/rakhunok-dlia-fop-online

Що робити, якщо при відправці заявки на сайті з`являється помилка?

Спробуйте оновити сторінку та завести заявку повторно, адже успішно заведеній заявці присвоюється ID номер.

В такому випадку одна з заявок матиме статус "Дубль", але виплату при виконанні всіх умов програми буде здійснено 

Що робити, якщо заявка вже була відправлена, а пізніше виявилось, що була допущена помилка в даних при заповненні заявки?

Вам необхідно звернутись до вашого менеджера і, якщо потенційний клієнт ще не відкрив рахунок, перезавести заявку.

Рахунок для виплати винагороди повинен бути відкритий лише в Райфі?

Так, виплата винагороди відбувається лише на рахунки відкриті в Райфі

Чи можу я надати дані картки іншого банку для зарахування винагороди?

Ні, вам треба вказати IBAN чи номер карткового рахунку у Райфі 

Коли я отримаю винагороду?

Відповідно до Публічної обіцянки винагороди, виплата на ваш актуальний рахунок у Райфі проводиться до 15 числа наступного місяця після виконання умов по партнерській програми.

Нагадаємо ці умови: від дати відправки заявки в термін не більше 60 днів рекомендований потенційний клієнт має відкрити рахунок в пакеті Бізнес Банкінгу, провести хоча би одну операцію на суму не менше 400 грн. Після проведення звірки виконання умов винагорода зараховується партнеру. 

Чому мені надійшла менша сума винагороди, ніж вказано в презентації?

Якщо при заповненні заявки ви вказали ваш рахунок як фізичної особи, то на нього зараховується сума за мінусом податків, близько 19,5%

Чому я не отримав винагороду?

Можливо, не були дотримані вимоги Публічної обіцянки винагороди. Щоб перевірити інформацію, ви можете звернутись до вашого менеджера зі сторони банку

Як я можу дізнатись про зарахування коштів?

Ви можете отримати інформацію у виписці по вашому рахунку або уточнити у вашого менеджера

Чи буде виплачена винагорода, якщо рух коштів по рахунку рекомендованого мною потенційного клієнта відбудеться на 61 день з моменту відкриття?

Потенційний клієнт має сплатити хоча б один раз щомісячну плату за користування пакетом послуг, в якому обслуговується рахунок, або здійснити хоча б одну операцію по рахунку протягом 60 календарних днів з моменту відкриття. Якщо ж строк буде перевищений, то у виплаті винагороди буде відмовлено

Якщо після відправленої мною заявки колл-центр не додзвонився до потенційного клієнта, чи може потенційний клієнт все одно відкривати рахунок і чи буде виплачена мені винагорода в такому випадку?

Дзвінок оператора контакт центру є обов'язковою умовою для отримання винагороди. 

Чи можливо, щоб після подачі мною заявки, потенційному клієнту не телефонували із питанням "Чи дійсно ви знаєте партнера?", оскільки я не хочу, щоб потенційний клієнт знавмій зв'язок зв’язок з банком?

Ні, така перевірка необхідна задля унеможливлення зловживань 

Чи можна щоб потенційному клієнту не телефонували, а він сам прийшов? 

Дзвінок від колл-центру є обов'язковим та потрібен для надання згоди на обробку данних такого потенційного клієнта, а також для призначення йому зустріч на відділенні без очікування в черзі

Якщо я отримую субсидії, чи потрібно мені вносити в декларацію винагороду від банку як дохід?

Так, потрібно

Чи можу самостійно перевірити активацію рахунку 2600?

Лише через банківського менеджера, який супроводжує вас