Стати партнером Банку #10 | Raiffeisen Bank Aval Стати партнером Банку #11 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
  • Приватним особам
  • Бізнесу
  • Преміум
  • Корпоративним клієнтам

Станьте партнером банку

Порекомендуйте нам своїх контрагентів або партнерів, та отримайте до 800 гривень за Вашу рекомендацію!

Стати партнером Банку #2 | Raiffeisen Bank Aval
Стати партнером Банку #3 | Raiffeisen Bank Aval

Переваги для партнерів Банку

Стати партнером Банку #4 | Raiffeisen Bank Aval

Зручно

Стати партнером Банку #5 | Raiffeisen Bank Aval

Не займає багато часу

Стати партнером Банку #6 | Raiffeisen Bank Aval

Збільшення доходу

Хто такий Партнер Банку?

Стати партнером Банку #7 | Raiffeisen Bank Aval
Стати партнером Банку #8 | Raiffeisen Bank Aval

- Нотаріус або адвокат

- Фізична особа-підприємець

- Юридична особа

- Фізична особа

Партнер отримує винагороду від Банку за те, що рекомендований ним клієнт/контрагент скористався продуктом Банку.

Винагорода

Сума винагороди

Винагорода виплачуються Партнеру, якщо Потенційний клієнт (юридична особа або фізична особа-підприємець):

- відкриє у Банку Рахунок у будь-якому з пакетів послуг: «Бізнес Класик», «Бізнес Комфорт», «Бізнес Еліт +», «Business Direct», «BenefIT».

- сплатить хоча б один раз щомісячну плату за користування пакетом послуг, в якому обслуговується Рахунок, або забезпечить хоча б одну операцію по Рахунку.


Детальніше про виплату Винагороди та основні вимоги в Публічній обіцянці винагороди та Умови обробки персональних даних

800 гривень

Якщо Потенційний клієнт – юридична особа (не залежно від кількості заявок по клієнтам юридичним особам).

400 гривень

Якщо Потенційний клієнт – фізична особа-підприємець, кількість Заявок від Партнера (по клієнтам фізична особа-підприємець) зі статусом «До виплати» або «Виплачено» в поточному календарному році менша 5 штук.

500 гривень

Якщо Потенційний клієнт – фізична особа-підприємець, кількість Заявок від Партнера (по клієнтам фізична особа-підприємець) зі статусом «До виплати» або «Виплачено»  в поточному календарному році більша 5 та менша 9 штук включно.

600 гривень

Якщо Потенційний клієнт – фізична особа-підприємець, кількість Заявок від Партнера (по клієнтам фізична особа-підприємець) зі статусом «До виплати» або «Виплачено» в поточному календарному році більша 9 штук.

!!! Заявка вважається відправленою в Банк та отримує статус "В роботі", якщо Ви отримали ID номер даної заявки у вспливаючому вікні відразу після відправлення заявки.


Реєстр направлених заявок

apply


Корисна інформація

Де мені потрібно зареєструватись, щоб доєднатись до партнерської програми Райфу?

Все дуже просто: вам потрібно лише заповнити онлайн-заявку із вашою рекомендацією потенційного клієнта на сторінці партнерської програми на сайті Райфу (Головна/Бізнесу/Клуб "Мій бізнес"/Партнерська програма "Рекомендуйте Райф бізнес-клієнтам") Зверніть увагу, що не можуть збігатись контактні дані ваші, як партнера і клієнта.

Я бухгалтер / юрист, в мої обов`язки входить реєстрація ЮО / ФОП та відкриття рахунків у банку. Чи можу я заповнити онлайн-заявку на сайті із рекомендацією?

Так, ми будемо раді вітати вас як партнера Райфу та винагороджувати за нашу плідну співпрацю

Якщо я маю зареєстровану підприємницьку діяльність чи маю рахунок клієнта-фізичної особи у Райфі, то як мені було б економічно вигідно з вами співпрацювати?

Насамперед, зверніть увагу, що Райффайзен Банк виступає податковим агентом щодо утримання податків з доходів фізичних осіб по дохідним операціям в банку (18% - прибутковий, 1,5% - військовий збір). Таким чином, на ваш рахунок фізичної особи (поточний або поточний картковий) буде нарахована сума винагороди вже після утримання 19,5%.

Щодо винагороди на поточний рахунок ФОП, то оподаткування з одержаних доходів є відповідальністю самого підприємця.

Отже, сума зарахування винагороди здійснюється в розмірах згідно Публічної обіцянки винагороди.

Важливо: винагорода за рекомендації зараховується виключно на рахунки в Райффайзен Банку.

Чи можу я з телефону відправити онлайн-заявку? 

Так, для вашої зручності у сайту є мобільна версія 

Як я можу дізнатись, що заявка успішно створена ?

Якщо всі поля онлайн-заявки були вами коректно заповнені, то після надсилання висвітиться спливаюче вікно із ID номером заявки 

Де я можу побачити статус відправленої заявки?

Ви можете звернутися до вашого менеджера зі сторони банку або завантажити файл "Реєстр направлених заявок" на сторінці партнерської програми https://raiffeisen.ua/biznesu/klub-moj-biznes/staty-partnerom-banku

Чи можна відправляти заявку в день відкриття рахунку клієнтом?

Так, можна.

Наприклад, зранку ви надіслали заявку і того ж дня потенційному клієнту зателефонує колл центр та підбере зручне відділення і час зустрічі з ним

Якщо у мене немає рахунку в Райфі, я можу заповнити онлайн-заявку із рекомендацією на сайті банку?

Одна з обов'язкових умов участі у партнерській програмі - бути клієнтом Райфу і мати відкритий діючий рахунок.

Якщо у вас немає жодного рахунку у Райфі, то найшвидший спосіб це виправити – відкрити картковий рахунок приватної особи через зазстосунок «My Raif» та скористатись інформацією в додатку щодо реквізитів (IBAN) для заповнення онлайн-заявки із рекомендацією. Відкрити картку в My Raif - https://raiffeisen.ua/my-raif-zavantagyty

Також, для ФОП є зручний і швидкий спосіб відкрити рахунок онлайн на сайті Райфу за допомогою «Дія. Підпис» та отримати реквізити бізнес-рахунку для заповнення онлайн-заявки із рекомендацією. Відкрити рахунок для ФОП можна за посиланням - https://raiffeisen.ua/biznesu/schet/rakhunok-dlia-fop-online

Що робити, якщо при відправці заявки на сайті з`являється помилка?

Спробуйте оновити сторінку та завести заявку повторно, адже успішно заведеній заявці присвоюється ID номер.

В такому випадку одна з заявок матиме статус "Дубль", але виплату при виконанні всіх умов програми буде здійснено 

Що робити, якщо заявка вже була відправлена, а пізніше виявилось, що була допущена помилка в даних при заповненні заявки?

Вам необхідно звернутись до вашого менеджера і, якщо потенційний клієнт ще не відкрив рахунок, перезавести заявку.

Рахунок для виплати винагороди повинен бути відкритий лише в Райфі?

Так, виплата винагороди відбувається лише на рахунки відкриті в Райфі

Чи можу я надати дані картки іншого банку для зарахування винагороди?

Ні, вам треба вказати IBAN чи номер карткового рахунку у Райфі 

Коли я отримаю винагороду?

Відповідно до Публічної обіцянки винагороди, виплата на ваш актуальний рахунок у Райфі проводиться до 15 числа наступного місяця після виконання умов по партнерській програми.

Нагадаємо ці умови: від дати відправки заявки в термін не більше 60 днів рекомендований потенційний клієнт має відкрити рахунок в пакеті Бізнес Банкінгу, провести хоча би одну операцію на суму не менше 400 грн. Після проведення звірки виконання умов винагорода зараховується партнеру. 

Чому мені надійшла менша сума винагороди, ніж вказано в презентації?

Якщо при заповненні заявки ви вказали ваш рахунок як фізичної особи, то на нього зараховується сума за мінусом податків, близько 19,5%

Чому я не отримав винагороду?

Можливо, не були дотримані вимоги Публічної обіцянки винагороди. Щоб перевірити інформацію, ви можете звернутись до вашого менеджера зі сторони банку

Як я можу дізнатись про зарахування коштів?

Ви можете отримати інформацію у виписці по вашому рахунку або уточнити у вашого менеджера

Чи буде виплачена винагорода, якщо рух коштів по рахунку рекомендованого мною потенційного клієнта відбудеться на 61 день з моменту відкриття?

Потенційний клієнт має сплатити хоча б один раз щомісячну плату за користування пакетом послуг, в якому обслуговується рахунок, або здійснити хоча б одну операцію по рахунку протягом 60 календарних днів з моменту відкриття. Якщо ж строк буде перевищений, то у виплаті винагороди буде відмовлено

Якщо після відправленої мною заявки колл-центр не додзвонився до потенційного клієнта, чи може потенційний клієнт все одно відкривати рахунок і чи буде виплачена мені винагорода в такому випадку?

Дзвінок оператора контакт центру є обов'язковою умовою для отримання винагороди. 

Чи можливо, щоб після подачі мною заявки, потенційному клієнту не телефонували із питанням "Чи дійсно ви знаєте партнера?", оскільки я не хочу, щоб потенційний клієнт знавмій зв'язок зв’язок з банком?

Ні, така перевірка необхідна задля унеможливлення зловживань 

Чи можна щоб потенційному клієнту не телефонували, а він сам прийшов? 

Дзвінок від колл-центру є обов'язковим та потрібен для надання згоди на обробку данних такого потенційного клієнта, а також для призначення йому зустріч на відділенні без очікування в черзі

Якщо я отримую субсидії, чи потрібно мені вносити в декларацію винагороду від банку як дохід?

Так, потрібно

Чи можу самостійно перевірити активацію рахунку 2600?

Лише через банківського менеджера, який супроводжує вас